H KGB στο σπίτι

Έλεος. Α ρε GordonGR τι μου κάνεις με τα nick σου...

Είδε η μάνα μου "Πανόραμα ομοφυλοφιλικών ταινιών" pop-up όταν έλειπα στην οθόνη, που πάντα είναι σβηστή όταν λείπω αλλά πως σκατά έτυχε, και μου το χτύπησε σήμερα...

-Κατεβάζεις τέτοιες ταινίες;
-Εγώ;(παναγίτσα φωτοστέφανο και τα συναφή) Όχι, email ήταν διαφημιστικό
-Δηλαδή;
-Ε να, πως στέλνει το lidl το Carrefour και τα άλλα, αλλά σε ηλεκτρονική μορφή.
-Α, άρα να μην ανησυχώ. Δίκιο έχει τελικά η Δρούζα με αυτά που λέει.
-Ναι μαμά..ναι..(σε mode καλού γιού).

Έλεος πλιζ, έλεος.

Σχόλια

  1. Ε αν της το δίνεις στο πιάτο, ποιά KGB μου λες! Δεν πάιζουν με αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι μαμά... είμαι γκέι αλλά κατεβάζω στρέητ ταινίες. Η τελευταία που κατέβασα ήταν το Πες τα Χρυσόστομε με τον Στάθη Ψάλτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OMG! Κι εμένα μου τα στέλνουν αυτά (και δεν ξέρω πώς! γκρρρ) αλλα ευτυχώς όλοι ξέρουν το γολγοθά μου! χαχαχα

    Πάντως με την από κάτω ανάρτηση είμαι σ΄θγουρος ότι εσύ ήσουν η Ζήνα που είδα στις Απόκριες. Δε μπορεί τέτοιες γάμπες... δε μπορεί...

    PS: Πολύ σε είδαμε ρε ψηλέ και που ήρθες. Βαρεθηκα να πίνουμε καφέδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ MAD, δε με προσέχεις, δε με προσέχεις! Ακυρώθηκε το ταξίδι για Θεσσαλονίκη βρε! Λες να ερχόμουν και να μην ειδοποιούσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρε τη δόλια τη μάνα! Τρόμαξε!
    Μα είναι να μην ανησυχούμε με αυτά που βλέπουμε και ακούμε;
    Βράχος ο γιός πάντως :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ!!!
    Χθὲς μοῦ τὸ εἶπε ὁ Θανάσης καὶ διάβασα τὴ δημοσίευσί σου, γιατὶ μὲ τὸ Πανόραμα αὐτὲς τὶς ἡμέρες τρέχω διαρκῶς καὶ εἶμαι πτῶμα!!! Κρῖμα ποὺ δὲν ἦρθες, περνᾶμε ὑπέροχα! Πάντως δὲν κατάλαβα τί ἀκριβῶς ἔγινε.. τὸ popup τοῦ msn εἶδε ἡ μαμά σου; Γιατὶ σ' ἐσένα ἐνημερωτικὸ email δὲν ἔστειλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι καμάρι μου, popup είδε. Αχ γω σένα γω σένα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου