Rome Masters 2008 Tennis open!!

Δεν ξέρω τι έχει γίνει μετά το Πάσχα, να μη με ματιάξω δηλαδή, αλλά πολλά πράγματα μου πάνε καλά. Το ποστ προβλέπεται "σεντόνι" συνεπώς οπλιστείτε με υπομονή και όρεξη για ανάγνωση!

Την Τρίτη το πρωί, ένας Έλληνας συμφοιτητής με ενημέρωσε ότι βρήκε εισιτήρια για τον βραδινό αγώνα της Πέμπτης στο τουρνουά Τέννις της Ρώμης. Απ' ότι μάθαμε θα βλέπαμε Davydenko(no4 ATP) και Robredo(no17 ATP). Δυστυχώς δεν βρήκε εισιτήρια για τον μεσημεριανό αγώνα που θα έπαιζε ο Θ Ε Ο Σ Federer! Αλλά εντάξει, δε μπορούμε να τα έχουμαι και όλα δικά μας :) Του χρόνου να είμαστε καλά, θα τον δούμε :)

Ξεκινάμε το μεσημέρι της Πέμπτης για Ρώμη με ωραίο καιρό και σκοπό να φτάσουμε στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις της Ρώμης με το αυτοκίνητο. Στον περιφεριακό της Ρώμης χάσαμε την έξοδο που έπρεπε να πάρουμε, λόγω κάποιων έργων στη συγκεκριμένη έξοδο, αλλά δεν πτοηθήκαμε και εν τέλει όχι μόνο βρήκαμε το γήπεδο, αλλά πάρκαρα και ακριβώς έξω απ' αυτό. Κωλοφαρδία Νο1.




Η ώρα βέβαια ήταν 4 το απόγευμα και τα εισιτήριά μας ήταν για τις 8 το βράδυ. Βέβαια κάναμε μια προσπάθεια να μπούμε αλλά μας έδιωξαν λέγοντάς μας να επιστρέψουμε κατά τις εφτάμιση. Έτσι λοιπόν αρχίσαμε να περιπλανιώμαστε τριγύρω. Πήγαμε πίσω στις εγκαταστάσεις και, αφού συγχίστηκα βλέποντας ότι το ολυμπιακό στάδιο της Ρώμης περιστοιχίζεται από επιγραφές "Ντούτσε", "Μουσολίνι" και τα συναφή, βγήκαμε στο μέρος απ'όπου φαινόταν ότι έβγαιναν οι αθλητές.

Σημειώνουμε ότι εκείνη την ώρα έπαιζε ο κάτωθι Θ Ε Ο Σ. Περιμέναμε σαν τα ζαβά μήπως και... αλλά φυσικά δεν ετίθετω θέμα. Πέρασε η ώρα, ήπιαμε και ένα καφεδάκι και έφτασε 6μιση. Ε είπαμε να πλησιάσουμε προς την είσοδο να είμαστε σε κατάσταση επιφυλακής. Σε μια οθόνη εκεί κοντά είδαμε ότι έπαιζε ο Roddick εκείνη την ώρα. Κατά τις 7 αποφασίσαμε να κάνουμε μια πρώτη προσπάθεια να μπούμε μέσα στον χώρο της διοργάνωσης απλώς για να χαζέψουμε τα καταστήματα, τα περίπτερα και το χώρο γενικότερα.

Κωλοφαρδία Νο2. Πηγαίνω στον μπάρμπα που έλεγχε τα εισιτήρια και του δείχνω το δικό μου. Για καλή μου τύχη η προσοχή του ήταν στραμμένη αλλού εκείνη τη στιγμή και με άφησε να περάσω!!! Πράγμα που δεν έγινε και με τα άλλα δυο παιδιά.





Φωτο: Costantini

Άρχισα να περιπλανιέμαι, είδα τα χίλια μύρια περίπτερα και πέτυχα και μια γιγαντοοθόνη όπου άρχισα να βλέπω τον Roddick να παίζει με τον Ιταλό Bolelli. Εντόπισα και το κεντρικό γήπεδο που γινόταν ο αγώνας. Εν τω μεταξύ τα παιδιά ακόμα δεν τα άφηναν να περάσουν στο χώρο της διοργάνωσης.

Πήγα έξω από το γήπεδο και μια και δυο είπα να δοκιμάσω την τύχη μου παρόλο που το εισιτήριο έγραφε 8 το βράδυ! Κωλοφαρδία Νο3. Ρωτάω ένα παλικάρι υπεύθυνο εκεί του χώρου να μου πει από ποιά είσοδο του γηπέδου να μπω. Μου λέει. Κωλοφαρδία Νο4. Δεύτερος ελεγκτής εισιτηρίου μου το τρυπάει και με περνάει στο γήπεδο. Κωλοφαρδία Νο5. Ταξιθέτρια μου λέει να περιμένω και μόλις αλλάζει το Game με αφήνει να ανέβω στις κερκίδες!!!

Και ναι... Ένα από τα όνειρά μου για άλλη μια φορά αυτή τη χρονιά γίνεται πραγματικότητα.. Κάθομαι και παρακολουθώ τον Roddick να παίζει με τον Bolelli!!! Και ποιός τον μαμεί τον Ιταλό :Ρ



Εκτός του γεγονότος ότι από τη συγκίνηση έτρεμα και είχα ψιλοδακρύσει, έτρεμα κι απ' τον καφέ! Συνεπώς, άντε να βγάλεις σταθερή φωτογραφία!! Μια απ' τις σταθερότερες είναι η παραπάνω. Τα βίντεο του αγώνα θα τα ανεβάσω άλλη στιγμή. Για άλλη μια φορά ο Roddick έδειξε πως εκτός από μεγάλος τεννίστας είναι και απίστευτος χωρατατζής. Υπέροχος άνθρωπος σου λέω!

Φυσικά μέσα σε ένα γήπεδο τίγκα στον Ιταλό, ο μόνος που υποστήριζε Roddick ήμουν εγώ κι έτσι δεν μπορούσα να εκδηλώσω αμιγώς τον ενθουσιασμό μου όταν έπρεπε. Παρόλ'αυτά κέρδισε τον αγώνα και όλα ήταν υπέροχα!!!





Για τον επόμενο αγώνα έπρεπε να ξαναβγώ απ' το γήπεδο και να μπω πάλι μετά. Ο δεύτερος αγώνας ήταν επίσης συναρπαστικός, με μερικές πολύ ωραίες και έντονες φάσεις και με τον Davydenko παρόλο που ήταν μια ανάσα απ' το να κερδίσει τον αγώνα να δίνει τον πόντο στον αντίπαλό του σε μια κίνηση fair play και μια απόδειξη του πόσο μεγάλος αθλητής είναι.

Ο αγώνας πήγε στο tie-break και εν τέλει κέρδισε ο Robredo. Το κρύο ήταν ιδιαίτερα έντονο από τη στιγμή που νύχτωσε και το δαγκώσαμε λιγουλάκι, αλλά άξιζε όσο τίποτε άλλο εκείνη τη στιγμή.

Μετά από πολλά χρόνια στην Ιταλία, κατάφερα να παρακολουθήσω αγώνα τέννις στο δεύτερο μεγαλύτερο τουρνουά σε χωμάτινο γήπεδο μετά το Roland Garros. Και νοιώθω πολύ ευτυχισμένος γι' αυτό.

Αγόρασα μια μεγάλη μπάλα, μεγέθους ποδοσφαίρου, αλλά μαλλιαρή και κίτρινη σαν του τέννις! Με μαρκαδοράκι κλπ για αυτόγραφα, αλλά δυστυχώς δεν πέτυχα κάποιον να μου την υπογράψει. Δε πειράζει όμως :) Την επόμενη φορά :)

Μαζί με τις λοιπές κωλοφαρδίες, λύθηκε σήμερα ένα θέμα που είχα έννοια με τη σπιτονοικοκυρά μου. Βέβαια είχα και κάτι που με ξενέρωσε, αλλά δεν μπόρεσε να μου χαλάσει την πανέμορφη διάθεση. Γι' αυτά όμως θα γράψω κάποια άλλη στιγμή.

Σας φιλώ όλους.
Καληνύχτα και όνειρα πολλά! Κάποια στιγμή κάποια απ' αυτά θα πραγματοποιηθούν!

Σχόλια

  1. Σου είπα πόσο σε ζήλεψα γι' αυτό;Στο είπα εε;Φυσικά και στο είπα αφού με πήρες και τηλέφωνο να με τσατίσεις ακόμα παραπάνω!!!Λέω του χρόνου να κλείσω εισητήρια να πάμε!εεε;εε; Πάντως είναι κρίμα που δεν μπόρεσα να δω τον αγώνα.
    Στις 25 ξεκινάει το ρολάν γκαρός μη ξεχνιόμαστε.Άσε που έχω κι ένα προαίσθημα πως ο "θεός" σου θα περάσει 2ος φέτος!χι!χι!
    Κουίζ: μάντεψε ποιος είναι στην άποψη και με ποιους;
    Το κράτησα don't worry! Kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό ΣΚ anilike!
    Δεν παρακολουθώ σπορ, αλλά καταλαβαίνω τη χαρά σου! Άντε και την επόμενη με αυτόγραφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλενάδα του χρόνου τα εισιτήρια θα τα κλείσουμε απο το ΓΕΝΑΡΗ!!!! ΧΑΛΑΡΑ θα έρθεις!!!!

    Όσο για την Άποψη, το είδα το ντοκουμέντο ονλάιν... Πάλι εγώ φαίνομαι γαμώτο! Τουλάχιστον φαίνεται και το μωρό ο μπάρμαν :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση αλλά εντελώς άκυρη ως απάντηση σε κάποιο ποστ.

    Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος να τη διαγράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι