Η αλήθεια πίσω απ' το ψέμα

Η >Lina με προσκάλεσε στο γνωστό πλέον παιχνίδι της μιας αλήθειας ανάμεσα σε 3 ψέματα. Το point του παιχνιδιού είναι να βρείτε ποια δήλωση είναι αληθινή. Το παιχνίδι μου κέντρισε το ενδιαφέρον γιατί ήταν μια πρόκληση για μένα να βρω να σας πω κάτι που ΔΕΝ το ξέρατε ήδη.


  1. Όταν στο δημοτικό έπρεπε να ξυπνάω τα πρωινά για να πηγαίνω στο σχολείο, έπαιρνα πάντα το αστικό των 7:38 για την πόλη. Η διαδρομή ήταν μεγάλη κι εγώ ξεκινούσα αρκετά νωρίς. Μια μέρα το αστικό ντελαπάρισε και βρέθηκα ευτυχώς ολόκληρος, εκσφεδονισμένος απ' το μεσαίο παράθυρο στο χώμα. Δεν πήγα σχολείο για 15 μέρες. Από τότε κάθε χρόνο εκείνες τις μέρες νόμιζα πως ήταν επίσημες διακοπές κι έπρεπε να μένω 15 μέρες σπίτι.



  2. Στο γυμνάσιο μας πήγαιναν συχνά πυχνά στον κινηματογράφο, στα πλαίσια δεν ξέρω κι εγώ ποιου προγράμματος. Όταν μας είχαν πάει να δούμε τα Δελφινάκια του Αμβρακικού, ο διπλανός μου, ψηλός, ξανθός και άχαρος, γνωστό κωλόπαιδο του σχολείου, μου έπιασε το μπούτι για να κάνει πλάκα με το φίλο του. Τις επόμενες μέρες τους έβλεπα να κρυφογελούν στις σκάλες του σχολείου όταν με έβλεπαν. Το φίλο του ακόμα το βλέπω να κυκλοφορεί έξω και μου θυμίζει εκείνη τη σκηνή.



  3. Για μιαν αγάπη, επειδή και μόνο μου το ζήτησε, πήρα το αεροπλάνο εν μία νυκτί και πήγα την επόμενη μέρα κιόλας και τον βρήκα. Κανείς δεν έμαθε τίποτα για το ταξίδι.



  4. Στο Λονδίνο, ένα βράδυ που το είχαμε στη διάθεσή μας, πήγα σε παρακείμενη pub - κι αφού δε με άφησαν να μπω στο μαγαζί γιατί ήμουν minor - καθόμουν απ'έξω και γνώρισα τον Jeremy, βρετανική προφορά, πανέμορφο χαμόγελο, σπιρτάδα στα μάτια, τι άλλο ήθελα τότε άλλωστε. Αφού γνωριστήκαμε με κάλεσε στο σπίτι του όπου και είχα την πρώτη σεξουαλική μου εμπειρία. Ήμουν μόλις 15 ετών.


Περιμένω να δω ποιός θα μαντέψει την αλήθεια. Είναι πάντως κάτι που δεν το ξέρει κανένας εκτός από εμένα. Οι άνθρωποι που απαρτίζουν πλέον το φιλικό μου περιβάλλον πάντως, το αγνοούν.

Δεν θα προσκαλέσω κανέναν συγκεκριμένο, απλώς θα δώσω το μπαλάκι σ'όποιον ενδιαφέρεται να παίξει το παιχνίδι, με την προϋπόθεση να με ενημερώσει για να τον διαβάσω κι εγώ :)

Οι απαντήσεις, την Τρίτη 10-6-08 μαζί με κάποια σχόλια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου