Τι ήταν οι Sbandieratori - Κυριακή στην Ιταλία

Έχω μισήσει πολλές φορές τον εαυτό μου που δεν κουβαλάω τη φωτογραφική μου μηχανή παντού και πάντα... Σήμερα αποφάσισα πως το επόμενο κινητό μου θα έχει τουλάχιστον 5 MPixel ανάλυση.

Οι Sbandieratori από το Ιταλικό Bandiera που σημαίνει σημαία, εμφανίστηκαν τον 15ο αιώνα με ρόλο πολύ συγκεκριμένο. Σε περίοδο πολέμου έστελναν σινιάλα σε μακρινές αποστάσεις πετώντας τις σημαίες τους ψηλά. Ήταν δε έτοιμοι να υπερασπιστούν τη σημαία τους μέχρι θανάτου.





Ο κώδικας των πεταγμάτων ήταν πολύ καθορισμένος και κάθε πέταγμα σήμαινε και κάτι συγκεκριμένο. Σκοπός των πεταγμάτων ήταν να βρεθεί η κατάλληλη στιγμή για την επίθεση του στρατεύματος.



Αν οι Sbandieratori πιάνονταν αιχμάλωτοι, τότε ήταν ορκισμένοι να μην αποκαλύψουν των κώδικα των σινιάλων τους όσα μαρτύρια κι αν περνούσαν.


Μετά τον 16ο αιώνα οι άρχοντες άρχισαν να δημιουργούν ομάδες Sbandieratori για να ψυχαγωγούν αυτούς και τους καλεσμένους τους.



Σήμερα, έχει παραμείνει η αισθητική πλευρά του πράγματος. Γίνονται διαγωνισμοί ομάδων από διάφορες πόλεις με κάθε πόλη να έχει την δική της στολή, τη δική της ομάδα με τύμπανα και τρομπέτες και τους δικούς τους κώδικες, μουσικούς κάθε φορά. Παρατηρείστε πως αλλάζουν οι κινήσεις σύμφωνα με τα χτυπήματα των τυμπάνων. Τα βίντεο είναι τελείως ενδεικτικά και συνεπώς χάλια.





Κι ένα βιντεάκι από αλλού μήπως και διακρίνετε και τίποτα


Η εκδήλωση σήμερα είχε ομάδες από πολλές πόλεις της Ιταλίας αλλά και από το Σαν Μαρίνο(2 τελευταίες φωτό). Οι καλύτεροι φυσικά - και για να το επαινώ εγώ, φανταστείτε - ήταν αυτοί της Πόλης μας :)


PS: Και στο PS στεκόμαστε :Ρ. Δίπλα μου, φοιτητές Erasmus από Ισπανία.... Οι 6 στους 5(και τα νούμερα είναι στη σωστή σειρά) ΘΕΟΙ! Αι γυναίκαι ψιλοχάλι θα έλεγα, αντικειμενικά. Γιατί μ'αρέσει το Ισπανικό τόσο πολύ ;;;; Ε:;;;; Ιδίως το ακριβώς διπλανό μου, πως δεν του όρμηξα θα 'θελα να 'ξερα!!!!


UPDATED

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι