ΚΤΕΟ, Ιμάντας χρονισμού και μαθήματα







Ωραία μέρα σήμερα βρε. Στο μάθημα έγιναν ερωτήσεις τύπου το τάδε του τάδε ώ ταδε ταδόπουλε τι μήκος πλάτος ύψος υφή και χρήση έχει, χαίρετε κι αντίο.



Βγαίνω έξω, και θυμάμαι να ρωτήσω ένα γνωστό κάθε πότε πρέπει να περνάει ΚΤΕΟ ένα αμάξι. Συνειδητοποιώ ότι κυκλοφορώ παρανόμως από το Φλεβάρη συνεπώς βουρ για έλεγχο. 65 ευρά σ'αυτό(πως διάλο βάζουμε το σήμα του ευρώ στο Ubuntu λέμε!;). Ωραία.



Εν τω μεταξύ, εδώ και λίγο καιρό, ακούω ένα περίεργο θόρυβο στο αμάξι. Ένα τρίξιμο, ένα στρίγγλισμα(ουχί φρένων) κλπ, πράγμα που με άγχωνε ελαφρώς. Έχω και το ταξίδι στην Ελλάδα και δεν είμαι να μένω με τα πιστόνια στο καπό ντάλα καλοκαίρι. Το κοιτάμε κι αυτό, το βάζω να το ακούσει το παλουκάρι εκεί πέρα, μάλλον ιμάντας χρονισμού λέει. Πόσο παλουκάρι; 130 ευρά όλο το σύστημα. Ωραία.



Έχω να πληρώσω και το πανεπιστήμιο που κακό ψόφο να 'χει λέμε, μου έκαναν μετά από οχτακόσια χρόνια wifi δίκτυο μέσα στα κτίρια και το διαφημίζουν από χθες, μας έσπασαν τα νεύρα. Σήμερα όλοι ήταν με τα laptop στη βιβλιοθήκη να δοκιμάσουν το θαύμα της τεχνολογίας... μη χέ...





Μου έφτιαξε η μέρα δεν το συζητώ. Να είστε καλά, να ζείτε να ευτυχείτε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι