Γιατί να έχω προαισθήματα;

Σήμερα σηκώθηκα αφού είδα περίεργο όνειρο σε σχέση με το αμάξι. Ωραία λέω, επειδή το έχω στο μυαλό μου να αλλάξω τον ιμάντα, μάλλον πέρασε και στο όνειρο.

Πάω στη σχολή για διάβασμα με σκοπό το απόγευμα να πάω στον μηχανικό μου να κλείσω ραντεβού για να αλλάξω τον ιμάντα. Τρώω ωραία ωραία στη σχολή, διαβάζω και κατά τις 5 το απόγευμα μπαίνω στον cipi για να πάω στο συνεργείο. Σημειωτέο ότι ΚΤΕΟ πέρασα την Τρίτη και το πρόβλημα του ιμάντα μου το κοίταξαν και καλά.

O Cipi λοιπόν άρχισε να κάνει έναν πιο έντονο θόρυβο στα πρώτα 200 μέτρα. Λέω ok χαλάρωσε όλα καλά. Στα επόμενα 300 μέτρα είχα ήδη μυρίσει καμένο και παρατήρησα καπνό να βγαίνει, ένα ντουχνό για την ακρίβεια..

Μου είχαν πει, καθότι άσχετος όπως είπαμε, ότι αν κοπεί ο ιμάντας τότε ρημάζει η μηχανή μέσα κλπ. Τι να κάνω κι εγώ, μέσα σε ένα δρόμο που μετά βίας περνάνε 2 αυτοκίνητα.. Δεν σταματάω το αμάξι και το πάω με πόνο ψυχής άλλα 50 μέτρα σε ένα δρομάκι. Γαμώ τον αλτρουισμό μου μέσα..

Σβήνω μηχανή και ανοίγω καπό. Ο ιμάντας μας άφησε χρόνους... Ωραία λέω, δεν πανικοβαλόμεθα. Παίρνω τηλέφωνο τον έξυπνο φίλο μου που μου έλεγε "μη τρελλαίνεσαι" για τον ιμάντα. "Έλα σώσε με". Πάλι καλά που ήταν κι αυτός..

Ήρθε το παιδί, πήγαμε στον μηχανικό που το'χε ακούσει προχθές. Με το που του το λέω η απάντηση ήταν κάτι σαν "κωλόφαρδο σε βρίσκω".
Όμολογουμένως...


Συνεννοούμαι με οδικές βοήθειες και μου λένε πως θα το πάνε στη κοντινότερη Ford. Βρε καλέ μου ο μηχανικός μου είναι πιο κοντά. Όχι! Μόνο στη Ford μπορούμε. Χεστείτε τους λέω κι εγώ. Ξανά τηλέφωνο στον Μάσιμο. Μάσιμε, το και το. Με 30€ θα στο φέρω λέει εγώ. Αλλά αύριο το πρωί.

Πίσω στο αμάξι, να το αδειάσω, να πάρω έγγραφα, να ειδοποιήσω τους Καραμπινιέρους εκεί κοντά ότι αφήνω αμάξι μην με πάρουν για τρομοκράτη και τελικά ήρθα σπίτι...

Δε νομίζω να υπάρχει αλλού στο κόσμο περίπτωση να ξεκινάς να αλλάξεις ιμάντα και στο δρόμο να σου σπάει.. όχι δεν υπάρχει!
Εννοείται πως θα τα κοιτάξω όλα. Φρένα, λάδια σκατά μαλλιά πριν φύγω.

Το'πα εγώ, εν αντιθέσει με τον Μάιο που με το τζα που έκανε μου πήγε όλος καλά, ο Ιούλης το βλέπω να είναι εντελώς το αντίθετο...!

Η μαλακία; Το προαίσθημα το είχα ο συφοριασμένος! Ώρες ώρες με ανατριχιάζω ρε γμτ..!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι