Πώς την έπαθα από ΑΤΜ (UPDATED)

Όπως έχουμε ξαναπεί, ο Ιούλης από την πρώτη του ημέρα, δεν μου πήγε διόλου καλά. Ή μάλλον για να συγκεκριμενοποιήσω, τα πάντα ξεκινάνε θεόστραβα, για να καταλήξουν καλά. Όσοι έχετε διαβάσει τις περιπέτειες με αυτοκίνητα, ιμάντες και ιστορίες για αγρίους θα έχει καταλάβει.


Ανοίγω λοιπόν χθες μέσω Internet τον λογαριασμό μου στην Πειραιώς, για να ελέγξω κάτι που ήθελα. Βλέπω όμως κάτι που δεν περίμενα να δω. Αχνοφαίνονται 28 ευρώ μέσα στο λογαριασμό, ενώ ένα αρκετά μεγάλο(για κάποιον που δε δουλεύει, δεν είμαι εκατομμυριούχος) ποσό, δεσμευμένο.. Οικονομίες από τότε που ήμουν δημοτικό.

Η δεξιά εσωτερική καρωτίδα άρχισε να πάλλεται επικίνδυνα...

Με ιδιάζουσα ψυχραιμία τηλεφωνώ στην Πειραιώς απ'όπου μου λένε όπως ήταν λογικό ότι δεν μπορούν να μου πουν κάτι από το τηλέφωνο και ότι πρέπει να πάω στο υποκατάστημα της τράπεζας κοντά στο σπίτι μου.

Η ώρα 13.50 κι εγώ εν μέσω άρχοντος πανικού, διακτινίζομαι και σε 12 λεπτά βρίσκομαι μέσα στην Πειραιώς.

Εκθέτω το πρόβλημα σε μια υπάλληλο η οποία, πριν καταλάβει το μέγεθος της κατάστασης, μου τη λέει κιόλας που δεν πήγα με το βιβλιάριο του λογαριασμού μου αλλά μόνο με την ταυτότητά μου.

Χτυπάει εκεί τα πισιά και μου λέει, όλο χαμόγελο "μα αφού κάνατε αγορές, σήμερα λέει πήρατε και 250"

Καλή μου, χρυσή μου, καμάρι μου όμορφο, έχω να πάρω λεφτά και να κινήσω τον λογαριασμό μου απ' τις 16 Ιούλη!

Α, λέει, έχουμε πρόβλημα. ΣΩΠΑ βρε!

Με τα λίγα τα πολλά μου βγάζουν καταστάσεις με αναλήψεις χρημάτων από 50 μέχρι 250 ευρώ, 3 σελίδες παρακαλώ, οι οποίες και έφταναν το ποσό που έλειπε.

Να σημειώσω εδώ ότι το ποσό, ΔΕΝ χρεώθηκε λογιστικά στον λογαριασμό, αλλά είχε δεσμευθεί ΠΡΟΣ χρέωση. Με άλλα λόγια, κάποιος λογικά πήρε χαμπάρι τη δουλειά στην Ιταλία και πάγωσε όλες τις κινήσεις, με αποτέλεσμα να μην "φύγουν" τα χρήματα απ' το λογαριασμό μου.

Ψάχνοντας λίγο στο δίκτυο, βρήκα την είδηση της σύλληψης των 2 Ναπολιτάνων που έκαναν την κομπίνα. Τα λεφτάκια μου λοιπόν, έγιναν, Nintendo, υπολογιστές, τηλεοράσεις, μόντεμ αλλά και μέρος ενός πανάκριβου Rolex. Αμέ.. Πήραν και κινητό που ήθελα να πάρω εγώ τα χρυσά μου.

Σήμερα ξαναπήγα στη τράπεζα και μου είπαν, αφού κίνησα κάποιες διαδικασίες ότι γύρω στο 20ήμερο θα πάρει για να ξαναμπούν τα χρήματα. Μέχρι τότε, μπατιράκι...

Θα ακολουθήσουν post με οδηγίες, πως να ΜΗΝ την πατήσετε από παγιδευμένο ΑΤΜ.


UPDATE:
Τελικά άγνωστο αν τους πιάσανε καθότι η συγκεκριμένη είδηση που διάβασα ανάγεται στον Ιούνη, πράγμα που ανακάλυψα με ΠΑΡΑ πολύ ψάξιμο. Κοινώς ακόμα χαίρονται τα λεφτάκια μου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι