Σκιάθος 2008 - Anilikos' Log



Ένα δειγματάκι από πάνω και πάμε :Ρ


DSCF2464 - Share on Ovi DSCF2455 - Share on Ovi

Βόλος 08-08-08
16:40

Το ταξίδι συμπαθές και η κίνηση αν και Παρασκευή ελάχιστη. Πολύ περίεργο για εθνική οδό, αλλά κατανοητό μιας και πολύς κόσμος βρίσκεται ήδη σε διακοπές.
Παρατήρηση: Στη Θράκη τα πουλιά κουτσουλάνε αφειδώς. Μέχρι να περάσω τη Ξάνθη το παρμπρίζ είχε γίνει πιτσιλέ. Παραπέρα κουτσουλιά ούτε για δείγμα αδερφέ μου!

Το πλοίο τίγκα από κόσμο. Και...Παναγιά μου Βαγγελίστρα, ένα 35-40% Ιταλοί! Κέρκυρα να πηγαίναμε λιγότερους θα είχε!

Η Ελλάδα είναι λεβεντογέννα τελικά. Τα δείγματα πάνω στο πλοίο καταδεικνύουν ότι υπάρχουν πολλοί και ωραίοι που κατευθύνονται στις Σποράδες γενικά. Το συγκλονιστικό; Όλοι μα ΌΛΟΙ οι ωραίοι είναι Έλληνες!



DSCF2432 - Share on Ovi DSCF2362 - Share on Ovi

Σκιάθος - Jimmy's Studios
20:50

Αναπνέω Σκιαθίτικο αέρα. Πόσο μου είχε λείψει αυτή η μυρωδιά!

Στο καράβι είχα το πρώτο αναπάντεχο. Η γνωστή ρήση "τα καλύτερα έρχονται από 'κει που δεν τον περιμένεις", επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά!Δεν είχα σκοπό να το αναφέρω αλλά τα γεγονότα με ανάγκασαν.

Στο λιμάνι του Βόλου, εκεί που περίμενα μέσα στο αμάξι, μέσα στο λιοπύρι, παρατήρησα μια διόλου ευκαταφρόνητη παρουσία στο διπλανό αμάξι. Πολύ κουλ και πολύ τυπάκι. Μπαίνουμε λοιπόν πρώτα εγώ και μετά αυτός στο γκαράζ του πλοίου, παρκάρω εγώ και καθυστερεί το τουτούνι του αυτός για να βγω. Εντυπωσιακή ευγένεια για Έλληνα..Εν τω μεταξύ, δεν τον ξαναπέτυχα στο πλοίο.

Με το που φτάνουμε στη Σκιάθο, κατεβαίνουμε οι οδηγοί στα αυτοκίνητα. Αυτός, ο Αλ, άκουγε ήδη την Άνοιξη της Βόσου σε ιδιάζουσα ντεσιμπελοένταση και στην original εκτέλεση παρακαλώ. Εγώ μπαίνω στο αυτοκίνητο και αρχίζω να ιδρώνω σαν παλαιστής στον τελικό των ολυμπιακών...

Εκεί λοιπόν που κόντευα να πνιγώ στον ιδρώτα και είχε αρχίσει να μου γυαλίζει ένα σωσίβιο που 'χα ματιάσει στα δεξιά μου, ακούω το πρώτο "Φίλε" και η συζήτηση άρχισε. Και δώσ' του από που είσαι, κι από που κρατάς, και με τι ασχολείσαι και φτάνουμε στο σημείο να μου δίνει την κάρτα του.

Άτσα ρε φιλαράκι με τη καρτούλα. Ουάου λέω εγώ αλλά κύριος, δεν αφήνω να φανεί η ελαφριά απώλεια ούρων από τη χαρά(so to speak)

Συνεχίζουμε το μπίρι μπίρι, τι θα κάνουμε απόψε και ιστορίες, πασάρω το κινητό μου κι εγώ(με αίσθηση εντυπωσιασμού από τον εαυτό μου για μια τέτοια κίνηση).

Έμαθα διάφορα όπως ότι φεύγαμε την ίδια μέρα, ότι ήταν single, ότι είχε έρθει με τον κολλητό του κι άλλα ευτράπελα. Το σημαντικό όμως ήταν ότι δεν εξέλαβα πουστόνια. Συνεπώς συνέχισα το κονέ καθότι ήμουν και με τις φιλες μου και έπρεπε να τις αποκαταστήσω. Χο χο χο. Εσύ είσαι που το λες..



NOW

Εδώ είχα βάλει σημείωση να θάψω κάποιες γνωριμίες του καραβιού. Ο Αλ et al. τελικά, δεν αρέστηκαν από την παρέα μας και εξηφανίσθησαν όπως ακριβώς ενεφανίσθησαν. Όταν μετά από μέρες τον είδα να τσιτσινίζει μια αντικειμενικά τρισάθλια γκομενίτσα, αντελήφθην πως ο τύπος ήταν οτινανίδης.

Back to our story




DSCF2381 - Share on Ovi DSCF2367 - Share on Ovi

09-08-08
Κουκουναριές 16:35

(Με φωνή Πάνου Σόμπολου)
Ο τυφώνας Πετρίνα χτυπάει την πλαζ στις κουκουναριές. Έντρομοι οι λουόμενοι τρέχουν να κρυφτούν απ' την πιπινοθύελλα που χτυπάει την παραλία. Κορμιά που τα σμίλεψε το γυμναστήριο εξέδραμαν ασυγκράτητα στην ακτή προκαλώντας τον πανικό στους ανυποψίαστους λουόμενους(βλπ. Ανήλικο). Τόσα χρόνια ρεπορτάζ Μάρα Ζαχαρέα, πρώτη φορά μένω απολύτως άφωνος από αυτά που βλέπω!

NOW
Το εκπληκτικό είναι ότι πράγματι ο πιο άσχημος πάνω στο νησί δεν ήταν καθόλου αδιάφορος! Το ξέρω ότι ακούγεται υπερβολικό, λυσσασμένο ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το, αλλά πιστέψτε με - κι αν δε με πιστεύετε μπορείτε να πάτε και να δείτε μόνοι σας - όταν σας λέω πως, αν η Σκιάθος είχε τέτοιο κόσμο, δεν ξέρω τι κόσμο θα έχει στο Μαϊάμι πχ. Περπατούσες στην παραλία κι έβλεπες από ΘΕΟΥΣ, καλλιτεχνικό και τεχνικό, μέχρι Υπέρτατα Όντα!

Ένας γκομενίσκος, επονομαζόμενος λευκό σύννεφο, γιατί φορούσε ένα λευκό μαγιό και είχε γίνει αράπης απ' το μαύρισμα, το έπαιζε πολύ τυπάς και ο χοτ της παραλίας. Πήγαινε από δω κι από κει, δεν είχε αφήσει θηλυκό για θηλυκό!



DSCF2358 - Share on Ovi DSCF2351 - Share on Ovi


11-08-08
Σκιάθος 14:44

Δεν τη παλεύω!!!!!!!!! Ο κόσμος που υπάρχει είναι απίστευτος!

Κάναμε μπλουζάκια. Μιάμιση ώρα για να μας τα κάνει ο καλός κυριούλης που μας έσπασε και τα νευράκια γιατί δεν ήθελε, έτσι αυτεπάγγελτα, να βάλει ένα "Σκιάθος" στο πίσω μέρος.

From the City I come and on the tom Cinamon! η επιγραφή. Και πράγματι κάπως έτσι αισθανόμαστε!

Έχω σηκώσει την αγορά και πρέπει να σταματήσω επειγόντως! Όπως επειγόντως πρέπει να πάμε και για μπάνιο!

21:13

Μετά από ένα απόγευμα στο Βρωμόλιμνο... Οι λουόμενοι πρέπει να είχαν βγει απ' τα πιο τρελά μου όνειρα.. Είναι απίστευτο αυτό που ζω φέτος σ' αυτό το νησί!

Beach Bar. Κορμιά βρεγμένα, οι μυς τεντωμένοι, η διάθεση παλαβή και η απόφαση μία: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ!!!!!
Μια τύπισα από το μπαρ να χορεύει ψηλά και να μας καταβρέχει με το λάστιχο. Πρέπει να έκανα βαθούλωμα στο μέτωπο από το πιεστικό του νερού! Χορός! Χορός και κέφι!

Μπόνους: Ντριμ τιμ νο2 στην παραλία, α κ ρ ι β ώ ς μπροστά μας. Τι εστί Dream Team σε επόμενο επεισόδιο..



NOW

Οι φετινές διακοπές νομίζω ήταν η κορωνίδα όλων των διακοπών που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια. Περάσαμε τρομερά, υπέροχα, μοναδικά κι απίθανα. Το κάτωθι βιντεάκι είναι αφιερωμένο στην παρέα της Σκιάθου. Δώστε έμφαση στους τίτλους τέλους! Στις φωτό υπάρχει ένα ελάχιστο δείγμα από αυτά που είδαμε. Αν αναγνωρίσετε τον εαυτό σας μέσα, απλά...συγχαρητήρια!


EDIT: Το βίντεο αφαιρέθηκε...Λυπάμαι πολύ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου