'Οσκαρ 2009


Έτσι λοιπόν, έγινε και φέτος η απονομή των βραβείων Όσκαρ, την οποία παραδοσιακά κάθισα να δω αλλά τελικά αποκοιμήθηκα λεπτά πριν αρχίσει. Έμαθα όμως αγαπητέ μου αναγνώστη, μόνο για σένα (ναι καλά) πως η φετινή τελετή απονομής δεν είχε το γνωστό χιουμοριστικό στυλάκι, αλλά ήταν πιο γκλάμουρ. Πιο ατμοσφαιρική βρε αδερφέ.

Μεγάλος νικητής αναδείχτηκε το Slumdog Millionaire με βραβεία όπως καλύτερης ταινίας, καλύτερης σκηνοθεσίας, μίξης ήχου, τραγουδιού(που πιθανώς να το έχασε ο Wall-E γιατί ο Peter Gabriel είχε αρνηθεί να εμφανιστεί στη σκηνή για να τραγουδήσει), μοντάζ, φωτογραφίας, μουσικής και προσαρμοσμένου σεναρίου.

Αν λοιπόν ψήφισες, πρέπει να σου πω ότι εκτός από την καλύτερη ταινία, που πήγες και μου έβγαλες τον Benjamin Button (πολύ κακό για το τίποτα), όλα τα άλλα τα πέτυχες διάνα!

Πρώτος ανδρικός ρόλος, Sean Penn in Milk.
Πρώτος γυναικείος ρόλος, Kate Winslet in The Reader.
Δεύτερος Ανδρικός ρόλος, Heath Ledger in The Dark Knight.
Δεύτερος γυναικείος ρόλος, Penelope Cruz in Vicky Cristina Barcelona.
(τις λοιπές κατηγορίες τις "έγραψες" γι'αυτό μην περιμένεις να τις γράψω εγώ)

Τα θερμά μου λοιπόν αγαπητέ μου αναγνώστη! Εύγε!

Εδώ, θα βρείς και τα υπόλοιπα βραβεία.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι