Σοκολατένια μπισκότα με καρύδα

Εκεί που περιπλανιόμουν στις αστερομάσες έπεσα επάνω σ'αυτήν εδώ τη συνταγή. Λέει μπισκότα σοκολατένιες καρδούλες. Η βερσιόν που δείχνει είναι με τριμμένο αμύγδαλο, αλλά γίνεται και με ινδοκάρυδο. Κι εκεί, άστραψε η ιδέα. Το αμόρε τρελλαίνεται για καρύδα και σοκολάτα. Συνεπώς; Ξεκίνησα να φτιάχνω κι εγώ το κατιτίς μου.

Έπιασα λοιπόν την συνταγή και την εκτέλεσα με θρησκευτική ευλάβεια. Έλα όμως που μου βγήκε για άγνωστο λόγο αραιό το μείγμα. Μέσα στον πανικό δεν πρόφτασα να βγάλω φωτό. Αφού το έβαλα λοιπόν για πολύ πολύ ώρα στο ψυγείο, μήπως και κοπεί με τα κουπ-πατ(laxanaki είσαι θεά), έκοψα μερικά καρδούλες και τα υπόλοιπα τα έκανα με το χεράκι μου ωραιότατες ελειψοειδείς κατασκευές. Και μπήκαν για ψήσιμο!




Μέχρι πρόσφατα την μπεν μαρί την έκανα βάζοντας νερό σε ένα μεγάλο δοχείο και βάζοντας ένα μικρότερο μέσα στο νερό, με μέσα την σοκολάτα. Ήρθαν οι αστερομάσες να με διαφωτίσουν όμως με έναν πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο! Μικρό δοχείο με νερό και ένα ελαφρώς μεγαλύτερο από επάνω το οποίο θερμαίνεται με τους υδρατμούς και η σοκολάτα γίνεται ΝΕΡΟ!


Αφού βγήκαν και τα βούτηξα στην λιωμένη σοκολάτα, τα άφησα λίγο να κρυώσουν και τα πέρασα μια βόλτα από την κατάψυξη για να παγώσει η σοκολάτα.


Μετά από λίγη ώρα, ιδού το αποτέλεσμα!



Σαν το βόδι θα γίνω, ελπίζω να έρθει γρήγορα το αμόρε για να τα φάει αυτό! :Ρ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου