Gmail: account disappeared!


Δοκιμάζοντας να μπω σε ένα gmail account που είχα δημιουργήσει τον Σεπτέμβρη του 2008, έπαιρνα συνέχεια το μήνυμα πως το username με το password μου δεν ταίριαζαν.

Αφού έλεγξα πολύ προσεκτικά το password μου και είδα ότι όντως ήταν αυτό, ακολούθησα τη διαδικασία password recovery που διαθέτει η google.
Εκεί υπέβαλα το email μου, το τελευταίο working password που θυμόμουν και verification code που στέλνει η google με κάθε νέα δημιουργία λογαριασμού, με την ελπίδα να γίνει κάτι για να ξεμπλοκάρει ο λογαριασμός μου.

Όμως πήρα την ακόλουθη απάντηση.

Thank you for your report. We can't provide you with access to this Google
Account. At Google we take the privacy and security of our users very
seriously. For this reason, we're unable to reveal any further information
about this account.

To create a new account, visit https://www.google.com/accounts/NewAccount

We apologize for any inconvenience and appreciate your cooperation and
understanding.

Regards,
The Google Team

Προσπαθώντας να ξαναδημιουργήσω το ίδιο username μου λέει πως υπάρχει ήδη. Στέλνοντας δοκιμαστικό email για να δω που πηγαίνει τελικά (μιας και είχα κάνει από τη δημιουργία του λογαριασμού forward στο κύριο gmail account μου) παίρνω αυτόματη απάντηση ότι ο λογαριασμός στον οποίο προσπαθώ να στείλω το mail δεν υπάρχει.

WHAT THE FUCK????

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι