Google Buzz

 
















Όπως το λέει και τ' όνομά του, μπάζ'.

Είμαι γνωστός για την υποστήριξή μου στα google προϊόντα. Ομηρικές οι διαφωνίες με κάτι Sheldonοειδείς φίλους από Γερμανία.

Η Google χθες έκανε διαθέσιμο σε όποιον είχε λογαριασμό gmail το buzz. Είναι μια ενσωμάτωση, εντελώς ατυχής κατά τη γνώμη μου των social media μέσα στον λογαριασμό email που παρέχει η google. 

Και ερωτώ, ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ έχει κάτι τέτοιο μέσα στο gmail; Στην αρχή το είχαν ενσωματωμένο μέσα στο google reader, χωρίς να το ονομάζουν buzz, αλλά είχε ακριβώς αυτή τη μορφή. Τώρα το βάλαν στο gmail και όχι μόνο, κάνουν αυτόματα και follow τα άτομα με τα οποία επικοινωνείς με email περισσότερο. Τώρα αν εγώ επικοινωνώ με τη δουλειά ας πούμε μέσω gmail, ενώ για το buzz, θα ήθελα να με ακολουθούν μόνο φίλοι, πρόβλημά μου, καθώς για να μπορέσεις να παραμετροποιήσεις όπως θα ήθελες τους followers σου σε σωστά groups κλπ, πρέπει να παίζεις στα δάχτυλα όλη τη πλατφόρμα google at least.

Η αγορά, βρίθει από τέτοιες υπηρεσίες, twitter, friendfeed, μέχρι και το facebook, κάνει την ίδια δουλειά. Η Google άργησε να μπει σ'αυτό το παιχνίδι και ακόμα δεν το έχει πάρει απόφαση ότι δεν πρόκειται να τους προλάβει αν κάνει τέτοιες βεβιασμένες κινήσεις.

Δεν γίνεται να έχεις μια υπηρεσία για τα buzz που θα μοιράζεσαι τα πάντα, με ορισμένους μόνο, να έχεις και twitter, λίστες στο buzz, λίστες στο twitter, και μια φυσιολογική ζωή κάπου εκεί έξω στο real world.

Προσωπικά το απενεργοποίησα, με το turn off buzz στο τέλος της σελίδας του inbox και ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον, αν το βελτιώσουν και το κάνουν έστω και ελάχιστα user friendly, του δώσω άλλη μια ευκαιρία. 


Έbuzzε.


Big FAIL by Google

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι