Δεν υποφέρω τους ανθρώπους που...

...αργούν στα ραντεβού τους και με ύφος σε παίρνουν τηλέφωνο 2 λεπτά πριν την ώρα του ραντεβού και σου λένε "δεν πιστεύω να ξεκίνησες", χωρίς ίχνος συγνώμης και με τη δικαιολογία στο στόμα. Δεν είμαι μαλάκας φίλε να έρχομαι στην ώρα μου εγώ. Έχω και άλλα πράγματα να κάνω ενώ με αναγκάζεις να στήνομαι ώρες μέχρι να έρθεις.


...αθετούν το λόγο τους. Αν δεν μπορείς να είσαι συνεπής, μην μιλάς. Κάν'το καραμέλα. Πνίξ'το. Μην πετάς λόγια χωρίς αντίκρυσμα.

...αθετούν τις υποσχέσεις τους που θα έπρεπε να μετράνε εξίσου με τον λόγο τους.

...δεν απαντάνε με ένα καλό λόγο σε κάτι καλό που τους λες αλλά το παίζουν μούγκα. Σιχτίρ.

...νομίζουν ότι επειδή σου μίλησαν 27 δευτερόλεπτα κάλυψαν την υποχρέωσή τους να σου μιλήσουν εδώ και 2 εβδομάδες.

...πιστεύουν ότι είσαι απλώς χαμάλης ενώ ο μόνος τρόπος για να τους δεις είναι να κάνεις μεταφορική 3 μέρες για να ξεκλέψεις 3 λεπτά επαφής ,με το ρολόι, απ' τα οποία τα 2 θα κοιμούνται... Όχι φίλε δεν θέλω να βάψω το κωλοσανίδι σου, ακύρωσες την διαθεσιμότητά μου με τη συμπεριφορά σου.

...ενώ ψοφολογάνε 15 μέρες, δεν ακούνε την γαμωσυμβουλή να φάνε συγκεκριμένα φαγητά να γειάνουν.

Σχόλια

  1. Έχεις τα δίκια σου!!!
    Και μάλιστα όταν δεν θέλεις το κακο τους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωωω καλα ε, απολυτο δικιο. Ασε ρε και μενα με εκνευριζουν αφανταστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστά τα λες ! Μου συμβαίνει τελευταία και είναι ακριβώς το σημείο όπου η υπομονή μου παύει να είναι αστείρευτη ! Πρέπει εμείς να θέτουμε τα όρια γιατί αυτό που για εμάς είναι αυτονόητο(πχ η συνέπεια), για τον άλλο δεν υφίσταται καν ! Κατά τη γνώμη μου είναι έλλειψη αυτοσεβασμού η γενικότερα αλαζονική πεποίθηση ότι απλώς θα εισπράττεις από τους άλλους. Υπάρχουν κάποιες φορές που επιβάλλεται απλώς να δώσεις, άνευ προσδοκιών για ανταπόδωση. Και πλέον τέτοια άτομα επιζητώ να συναναστρέφομαι...δοτικά και ακομπλεξάριστα...ώστε να έχω κι εγώ κίνητρο να πηγαίνω ένα βήμα παραπέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εσένα τώρα σε ανακάλυψα.Ενδιαφέρον blog,κρίμα που το σταμάτησες.Ούτε εγώ γράφω πλέον συχνά,αλλά γράφω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αχ κ εγώ μισώ τους καθυστερόπουλους, ειδικά εκείνους που λένε ότι αργούν επειδή είναι μπήζη, άρα εσύ που ΔΕΝ αργείς είσαι του κωλοβαρέματος. στην πυρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα είχες ποτέ με καθυστερόπουλο; Εξυψωτική εμπειρία σΕ λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όχι μόνο τα είχα, αλλά δεν μπορούσα κ να του θυμώσω του μαλάκα! λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου