Τι σημαίνει "Καταναλωτής"

Όπως είπα και στο twitter σήμερα, οι νοοτροπίες αλλάζουν με τις γενιές, όχι με τις κρίσεις. Απλώς ίσως οι κρίσεις βοηθήσουν δίνοντας την απαραίτητη ώθηση. Χωρίς να αρχίσω τις θεωρείες, θα δώσω κατ'ευθείαν παράδειγμα ώστε να ενισχύσω την άποψη που διατυπώνω. Το νόημα είναι απλό. Πάμε εκεί που μας συμφέρει, και όχι εκεί που πάει η πλέμπα, όλος ο κόσμος σαν πρόβατα. Δεν αφήνουμε τα λεφτάκια μας εκεί που μας κακομεταχειρίζονται και δε συμμαζεύεται επίσης.

Τις προηγούμενες μέρες έκανα ξανά, δήλωση στο καρτοκινητό μου. Ταυτοποίηση δηλαδή. Στην Wind. Η wind λοιπόν για κάποιο λόγο εκτός του ότι οι εργαζόμενοι μέσα σου δημιουργούσαν μια απέχθεια με το βοϊδομάτι τύπου δημοσίου υπαλλήλου, δεν είχε καταχωρήσει το ήδη δηλωμένο από διετείας καρτοκινητό μου και με υποχρέωσε να το ξαναδηλώσω. Εκτός αυτού, τυχαία με έβαλε να βγάλω και φωτοτυπία την ταυτότητά μου σε άλλο μαγαζί, λέγοντάς μου ότι το μηχάνημά τους δεν δούλευε, ενώ για νέα συνδρομήτρια που εγγραφόταν εκείνη την ώρα το φωτοτυπικό τους δούλευε κανονικά.

Συνυπολογίζοντας λοιπόν αυτά, μαζί με το γεγονός ότι βρήκα ένα πρόγραμμα καρτοκινητού στη Vodafone που με 22 cents το λεπτό μιλάς Ιταλία και τα sms κοστίζουν μόλις 4 και κάτι cents για Ελλάδα ή εξωτερικό, είπα να κάνω φορητότητα.

Πήγα στην Vodafone, έκανα την αίτησή μου και 16/8 θα μιλάω με Vodafone. Ενημερωτικά, η φορητότητα από 1 Δεκεμβρίου 2010 θα γίνεται σε μόλις 3 μέρες συνολικά και όχι στο δεκαήμερο που χρειάζεται τώρα.

Απλά, γρήγορα και με χαμόγελο, έκανα αυτό που με συνέφερε σαν καταναλωτή. Αν όλοι μας κάναμε τα αντίστοιχα, στα μπαρ που πηγαίνουμε και πληρώνουμε χρυσάφι τα κοκτέηλ, τα καφεδάκια μας και η μαγκιά και η τεστοστερόνη πάει σύννεφο, τότε ίσως θα μπορούσαμε να ονομαζόμαστε καταναλωτές και όχι απλές "αγέλες" προβάτων!

Σχόλια

  1. γμτ η Wind έχει γίνει εντελώς απαράδεκτη, τι να πω πια, τους ήμουν τόσο Loyal (δούλευα κάποτε σε αυτούς, γι αυτό) αλλά τελευταία το έχουν ΚΑΤΑχέσει, στο τσακ είμαι να τους στείλω

    (επίσης, τι έχεις με τα πρόβατα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τίποτα βρε, απλώς επειδή τα προβατάκια είστε ήρεμα και πράα ζωντανά, ήθελα να σχολιάσω πως δεν κάνετε αγέλες, σαν τα λιοντάρια και τους λύκους, αλλά κοπάδια τα έρμα.

    Inside joke

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άντε καλά α φοργκήβ για κωζ α λόβ για :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πεθαίνωωωωωωωωω!!! Έχω να δηλώσω ότι ξέχασες στις αγέλες να βάλεις (έστω και σε παρένθεση) τις αγελάδες και τα γουρουνάκια!!! χιχιχιχιχι. Εγώ πάντως το άφησα έτσι και το άρθρο θα γράφει κανονικότατα για αγέλες προβάτων, αγελάδων και γουρουνιών. Είμαι κακιά εεε? Αλλά πόσο έχω γελάσει με αυτό... Kisses honey
    P.S. Όσο για το post πόσο δίκιο έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου