Τελώ εν ευτυχία

Τι περίεργο καλοκαίρι. Τι γεμάτο. Ποιές πεταλούδες πράσινες, κόκκινες και κίτρινες πετάνε ακόμα γύρω απ' το ηλιοκαμμένο μου κεφάλι; Πόσο μπορεί να με αγαπάει κάποιος εκεί ψηλά; Πόσο ερωτευμένος μπορώ να είμαι; Πόσο ευλογημένος είμαι από φίλους; Ποιόν να ευχαριστήσω για όλα αυτά;

Σήμερα θα σταθώ σε ένα απ' τα δώρα που έλαβα για τα γενέθλιά μου. Το album A Mediterranean Odyssey της Loreena McKennitt σε Limited Edition.

Στις 24 Ιουνίου 2009, ο αγαπημένος μου με πήγε να παρακολουθήσω μια μοναδική, και πρώτη μου, συναυλία στην Ταορμίνα της Σικελίας, της Loreena McKennitt. Μαγικές στιγμές. Φέτος, ένα από τα δώρα γενεθλίων από μέρους του ήταν το ηχογραφημένο κατά την περιοδεία της Loreena cd.

Η αίσθηση να βλέπεις τον εαυτό σου μέσα στις φωτογραφίες ενός άλμπουμ με τόσο μαγική μουσική, με τόσο υπέροχα τοπία, με τόσο σημαντικές για εμάς στιγμές, μου φέρνει μόνο δάκρυα στα μάτια. Δάκρυα ανάτασης, γεύση καραμέλας, άρωμα λουκουμιού, και αίσθηση υγρασίας.

Η σκέψη ότι φέτος πέρασα μια εβδομάδα διακοπών μαζί με τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα σ'αυτήν τη ζωή, κάνει το πηγούνι μου να πάλλεται στο ρυθμό καλοκαιρινών και μεσογειακών μελωδιών. Ακριβώς σαν τη μουσική της Loreena. Αλλά γι΄αυτό θα μιλήσω σε επόμενη ανάρτηση.

Σχόλια

  1. Συγνώμηηηηηηηηηηηηη!!!!!! Τόσο ωραίο, trenty, cool, στιλάτο βερμουδάκι σου πήρα και μου έβαλες το άλμπουμ της Loreena στη φωτό? Αυτό ήταν τώρα παρεξηγήθηκα. Ακούς εκεί η Loreena πρώτη μούρη απ' ότι το super βερμουδάκι μου. Ντροπή :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε είπα σε ένα από τα δώραααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!
    σου γράφω τις φωτό, υπέροχες δεν το συζητώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σημαντικότατος παράγοντας οι τριγύρω στις διακοπές.. :)
    Πάντα σχεδόν εξαρτάται από αυτούς η διάθεσή μας.. και φυσικά από τη μουσική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι