30 λοιπόν. Ανήλικος για πάντα

Τα δικά μου, σήμερα δικά σας.

Είμαι ο Δημήτρης.
Είμαι καλά.
Με τον εαυτό μου και με τον άνθρωπο που κατάφερα να γίνω.
Είμαι περήφανος.
Έχω χρωστούμενα. Κανείς δεν είναι τέλειος. Ποτέ. Πουθενά.

Στα 30, θα ζήσω όπως ορίζω εγώ. Ανήλικος μια ζωή.

Στη ψυχή. Στο μυαλό. Στην καρδιά.

Ενηλικίωση αποφάσεων. Ενηλικίωση ζωής.

Οι θύμησες, πολύτιμα πετράδια που εξαργυρώνονται μόνο στο χρηματιστήριο του νου.
Οι νέοι φίλοι, θησαυρός.
Οι παλιοί, διαμάντια.

Ο αγαπημένος μου, το άλλο μου μισό.

Τα 30 είναι ορόσημο. Ευθύνης και Ενηλικίωσης.

Εγώ Ανήλικος θα μείνω. Γιατί αν χάσω την χαρά της αθωότητας, αυτή που καλά κρυμμένη, υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους, σαν το κρυμμένο βάζο στο ντουλάπι με τη μαρμελάδα, που μερικές φορές, βουτάς το δάχτυλο να νοιώσεις τη γλύκα της, όταν οι πίκρες της ζωής σε τυλίγουν, τότε, χάθηκα.

Ανήλικος ετών τριανταβάλε λοιπόν. Και βάλε. ΚΑΙ Βάλε!

Σχόλια

  1. χρόνια σου πολλά λοιπόν δημήτρη! να μείνεις πάντα όσο ανήλικα ελεύθερος ορίζει η ψυχή σου!
    καλώς ήρθες στο κλάμπ. πριν λίγους μήνες μπήκε και σε μένα το 3 μπροστά.
    χρόνια πολλά, καλά, γλυκά και δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι πολύχρονος Δημήτρη μου! Ανήλικε! χεχε!
    Με υγεία και ευτυχία και ότι επιθυμείς δίπλα σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά, Καλά, Γεμάτα, Ανήλικα, Αστεία.

    Ένας από τους; "νέους" σου θησαυρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατί δεν δημοσιεύθηκε το σχόλιό μου;
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά "Ανήλικε"!

    Καλωσόρισες στους... 30άρηδες :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @tovenito μου
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σε καταριέμαι με τα ίδια!


    Το σχόλιό σου μαζί με κάτι άλλα είχε πάει στα spam και δεν το είχα δει. Έχω καναδυό βλάκες που διαφημίζονται και βρίζουν εδώ και προσπαθώ να ελέγξω την κατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν ο ανηλικος εγινε 30 ο μαγειρας ειναι 31! wtf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Μάγειρας
    Είδες πως περνάνε τα χρόνια; Μεγαλώνουμε και δεν το καταλαβαίνουμε! Χρόνια σου πολλά κι εσένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Άνομοι

Το νησί μου