Πρώτη επαφή με Server και Domain

WordPressImage by Adriano Gasparri via Flickr
Ουσιαστικά, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι στην αρχή της διαδικτυακής μου επαφής, είχα κάνει μια απλή σελίδα html στον τότε χώρο που έδινε η otenet στους χρήστες της, μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ δικό μου Server.

Με το diabazontas όμως θέλησα να ανεξαρτητοποιηθώ από την Google και να βάλω τα πάντα στο δικό μου server και domain, ιδίως μετά την απενεργοποίηση χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις του adsense λογαριασμού μου. Δυστυχώς η Google έχει τραγικά μεγάλη ισχύ στην διαδικτυακή ζωή του καθενός. 

Έτσι αγόρασα domain, www.diabazontas.eu,  αγόρασα και server στο tophost.it και εγκατέστησα το joomla 1.7. Δε λέω, ίσως κάποιος με περισσότερες γνώσεις από εμένα να το βρίσκει άνετο και λειτουργικό. Ίσως η τελευταία έκδοση που επέλεξα εγώ, να μην έχει πολλά components και plugins ώστε να δουλεύεις άνετα. Αυτό όπως που αποκόμισα μετά από 2 εγκαταστάσεις και 4 μέρες ολοήμερο ψάξιμο, ήταν πως δεν ήταν για εμένα. Εκατό ώρες για να λειτουργήσουν 2 πραγματάκια. 

Έτσι ξήλωσα τα πάντα και πήγα σε wordpress. Είδα την υγειά μου. Σε 5 λεπτά, είχα κάνει import τα post από το blogpost, είχα βάλει social links και disqus και είχα αλλάξει και favicon που είχα κάνει τάμα στον Άη Φανούρη μήπως και το φανερώσει στο joomla. 

Θα δούμε πως θα προχωρήσει η προσπάθεια στο diabazontas, πως θα διευθετηθεί το θέμα των διαφημίσεων και πως θα εξελιχθεί αισθητικά η συγκεκριμένη σελίδα. 


Enhanced by Zemanta

Σχόλια

  1. Γιατί όμως σου απενεργοποίησαν το Google Adsense account? Πρόσεξαν τίποτε ύποπτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είχα ποτέ απάντηση για το συγκεκριμένο, παρόλο που έκανα και appeal.
    Ανέφεραν μόνο το link για τους όρους χρήσης, και ας βρω την άκρη μόνος μου. Πάγια πλέον πολιτική της Google δυστυχώς. Δεν πειράζει, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου ευχήθηκα; Δε σου ευχήθηκα!
    Με γεια! Με γεια! Καλή αρχή!
    Και θα σας παρακολουθώ!
    Big Brother! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την έχω υπόψη την παρακολούθηση.
    Εσύ και η Google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι