Εκλογές 2012



Είναι πλέον πασιφανές ότι οι εκλογές είναι πολύ πολύ κοντά. Και μόνο το γεγονός ότι το κράτος, άρχισε να αποπληρώνει εσωτερικά χρέη, βλέπε φαρμακοποιούς, αποτελεί ηχηρή απόδειξη. Το πρόβλημα βέβαια είναι, τι ψηφίζεις. Ποιον. Γιατί πρέπει να ψηφίσεις.

Αναλαμβάνοντας πλήρη ευθύνη των γραφόμενων, ζώντας από τα 19 μου στην Ιταλία, δεν ψήφισα ποτέ. Είμαι συνυπεύθυνος για την κατάσταση, όσο συνυπεύθυνος είσαι κι εσύ που ψήφισες αυτούς που μας έφεραν μέχρι εδώ. Φέτος όμως θα επιστρέψω στην Ελλάδα, μόνο και μόνο για να ψηφίσω. Και ακριβώς λόγω της ευθύνης που βαρύνει μια ψήφο, έχω αρχίσει να ενημερώνομαι για το τι θα μπορούσα να ψηφίσω.

Η απόφασή μου θα βασιστεί σε διάφορες συνιστώσες. 

Σήμερα αναζητούσα ποια κόμματα έχουν ανοιχτά θετικές θέσεις απέναντι στα ΛΟΑΔ δικαιώματα.

Βρήκα τη Δράση του Στέφανου Μάνου, που απ' ότι κατάλαβα συνεργάζεται με τη Φιλελεύθερη Συμμαχία και τους Οικολόγους Πράσινους.


Μεταξύ άλλων διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους, μεταναστευτικό και άλλα θα παίξουν ιδιαίτερο ρόλο. 


Δεν ξέρω αν οι όποιες οικονομικές προτάσεις, θα έχουν κάποιο ρόλο ή θα διέπονται από σοβαρότητα.

Γνωρίζεις κάτι άλλο; Τα κόμματα της Αριστεράς;

Σχόλια

  1. Καλημέρα sweety θα συμφωνήσω μαζί σου, πρέπει να ψηφίζουμε και προσπαθώ να το τηρώ όσο μπορώ, άσχετα που δεν μπορώ να πω ότι είμαι περήφανη για τις επιλογές μου μέχρι τώρα. Χαίρομαι πάρα πάρα πάρα πολύ που θα έρθεις!!! Όσον αφορά τα κόμματα δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα αλλά μου είχε κεντρίσει κάποια στιγμή το ενδιαφέρον η Δημοκρατική Αριστερά. Αν θες ρίξε και εκεί μια ματιά, με κάποια επιφύλαξη βέβαια γιατί όπως είπα δεν έχω ασχοληθεί και πολύ. Φιλιααααααααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις δίκιο. Πράγματι η Δημοκρατική Αριστερά, μέσω της νεολαίας της ζητάει επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια.

    http://www.dimokratikiaristera.gr/to-komma-mas/i-neolaia/1534-2011-05-16-21-14-44

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι