Ο "ΔΟΝ" Κιχώτης μου

Δε συνηθίζω να αναδημοσιεύω παλαιότερα, δικά μου, άρθρα... Απόψε όμως, ανακάλυψα κάτι τραγικό μαζί και συγκλονιστικό για μένα.

Ανακάλυψα πως βρέθηκα τραγικά κοντά σε μια ιστορία που δε θα έπρεπε να υπάρχει. Σε μια ιστορία με πρωταγωνιστή έναν, πάλι, 28χρονο..

Μόνο που αυτή τη φορά, ακριβώς επειδή βρέθηκα τόσο κόντα, ακριβώς επειδή η ιδιότητα του συγκεκριμένου είναι άκρως απαγορευτική για τα δικά μου "πιστεύω", δεν θα συνεχίσω να μιλάω μαζί του.. Όχι γιατί μου απέκρυψε την ιδιότητά του. Απλώς γιατί μου είπε 2 φορές ψέμματα όταν τον ρώτησα για το συγκεκριμένο θέμα..

Μπορώ να καταλάβω πόσο δύσκολο του ήταν, μπορώ να το συμμεριστώ, μπορώ να το αναγνωρίσω.

Δεν τον οικτίρω.. Τον λυπάμαι όμως..

Δεν θα αναφερθώ με λεπτομέρειες στο θέμα. Ήδη είπα πολλά.

Ξαναδιαβάστε το και σκεφθείτε τους ανθρώπους που είναι τόσο μπερδεμένοι στη ζωή τους, αλλά κι εγκλωβισμένοι μέσα στα "πιστεύω" τους και τα "πρέπει" άλλων.. ή ακόμα χειρότερα, των ίδιων..

Σχόλια

  1. Όταν λές ιδιότητα εννοείς ότι ήταν παντρεμένος; Να σου πω κάτι, καλύτερα που το άφησες το θεματάκι, κανείς δεν θέλει μπλεξίματα. Δυστυχώς και εγώ λυπάμαι που κάποιοι ζουν εγκλωβισμένοι μέσα στην ίδια τουσ τη ζωή.. Καληνύχτα anilike!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηφαιστίωνά μου την ιδιότητά του δεν μπορώ να την πω. Πες το παντρεμένος, πες το δεσμευμένος, πες το ανέγγιχτος.

    Είναι παλιά ιστορία, απλώς απόψε από ένα εντελώς τυχαίο γεγονός, έμαθα τι συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενίοτε στενοχωριέμαι κι εγώ με κάποιους εγκλωβισμένους, τους υποστηρίζω με σθένος, μάχομαι γι αυτούς.

    Μετά όμως καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι απλά δεν θέλουν να απεγκλωβιστούν, βολευονται σε μια κατασταση που είναι δύσκολη αλλά την προτιμούν από την αλήθεια τους. Γιατί πονάει η αλήθεια μας.

    Αυτός που παλευει να ελευθερωθεί και να ζήσει κι αυτός που γουσταρει τα δεσμα του έχουν τεραστια και εμφανεστατη διαφορά. Το πιο υγιες λοιπόν ειναι να μενεις μακρια από τέτοια άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα κι αν κατάλαβα (νομίζω) την ιδιότητά του (αν και δεν έχει σημασία) είναι καλύτερα να μην συνεχίσεις.

    Μπερδεμένες ιστορίες, μπερδεμένοι άνθρωποι.. δεν τους κακίζω (κάποιες φορές το κάνω, ομολογουμένως) αλλά όταν εσύ, εγώ ή ο οποιοσδήποτε, έχει κάνει κάποια βήματα μέσα του, όλο αυτό είναι ένα απίστευτο πισωγύρισμα, ειδικά όταν δεν υπάρχει και αποτέλεσμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα george μου, δεν ετίθετω θέμα να συνεχίσω κάτι. Η ιστορία αυτή είναι παλιά και ανάγεται στον περασμένο Σεπτέμβρη. Απλώς από ένα τυχαίο γεγονός έμαθα ό,τι έμαθα τέλος πάντων.

    Ούτως ή άλλως δεν επρόκειτω να συνεχίσω. Πάντως το σοκ ήταν μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συνεχίσω να μιλάω μαζί του. Ελπίζω να καταφέρω να τον πείσω κάποια στιγμή ότι η ζωή, αντιμετωπίζεται με τόλμη και όχι με φόβο. Ελπίζω να μπορέσω να τον βοηθήσω έστω και στο ελάχιστο ώστε να βρει δύναμη για να υπερνικήσει μόνος του τους ίδιους τους φόβους του.

    Ἂν ὁ ἄλλος δὲν εἶναι ἔτοιμος νὰ τὸ κάνῃ, δὲν θὰ τὸ κάνῃ ὅσο κι ἂν τὸν βοηθήσῃς. Δυστυχῶς. Ὁπότε ἄσ' τον ἥσυχο, μπορεῖ κάποια στιγμὴ νὰ χρησιμοποιήσῃ τὴ διαλεκτικὴ ἐμπειρία ποὺ τοῦ προσέφερες πρὸς ὄφελός του, ὅταν εἶναι ἔτοιμος νὰ τὸ κάνῃ. Τὸ καθῆκον σου ἐσὺ τὸ ἔκανες. Τώρα εἶναι δική του δουλειά. Ἄλλωστε, κι ἐμεῖς, πόσες εὐκαιρίες δὲν «χάσαμε», μέχρι νὰ μπορέσουμε νὰ τὶς ἀξιοποιήσουμε;

    Καλό μας ἀπόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι