13 Απρ 2008

Ο "ΔΟΝ" Κιχώτης μου

Δε συνηθίζω να αναδημοσιεύω παλαιότερα, δικά μου, άρθρα... Απόψε όμως, ανακάλυψα κάτι τραγικό μαζί και συγκλονιστικό για μένα.

Ανακάλυψα πως βρέθηκα τραγικά κοντά σε μια ιστορία που δε θα έπρεπε να υπάρχει. Σε μια ιστορία με πρωταγωνιστή έναν, πάλι, 28χρονο..

Μόνο που αυτή τη φορά, ακριβώς επειδή βρέθηκα τόσο κόντα, ακριβώς επειδή η ιδιότητα του συγκεκριμένου είναι άκρως απαγορευτική για τα δικά μου "πιστεύω", δεν θα συνεχίσω να μιλάω μαζί του.. Όχι γιατί μου απέκρυψε την ιδιότητά του. Απλώς γιατί μου είπε 2 φορές ψέμματα όταν τον ρώτησα για το συγκεκριμένο θέμα..

Μπορώ να καταλάβω πόσο δύσκολο του ήταν, μπορώ να το συμμεριστώ, μπορώ να το αναγνωρίσω.

Δεν τον οικτίρω.. Τον λυπάμαι όμως..

Δεν θα αναφερθώ με λεπτομέρειες στο θέμα. Ήδη είπα πολλά.

Ξαναδιαβάστε το και σκεφθείτε τους ανθρώπους που είναι τόσο μπερδεμένοι στη ζωή τους, αλλά κι εγκλωβισμένοι μέσα στα "πιστεύω" τους και τα "πρέπει" άλλων.. ή ακόμα χειρότερα, των ίδιων..