Άριστα 10!

Όχι επειδή έχουμε μπει σε πορεία Ολυμπιακών, αλλά μόνο και μόνο γιατί πρέπει να υπάρχει μια ιεραρχία στο οφθαλμόλουτρο στις παραλίες, από πέρσι ακολουθώ ένα σύστημα αξιολόγησης ολυμπιακών προδιαγραφών.

Όπως έχω ξαναπεί σε παλιότερο ποστ, η βαθμολογία χωρίζεται σε καλλιτεχνικό και τεχνικό. Όπως ακριβώς και οι ασκήσεις εδάφους.

Περνάει λοιπόν το μποτοξάκι(βλπ άλλο παλιότερο ποστ) από μπροστά μου στην παραλία, έχει ήρεμη, όμορφη γράμμωση, όχι του ματς και ιστορίες, παίρνει υψηλή τεχνική βαθμολογία. Αν γυρίσει το κεφαλάκι και είναι κανένα τέρας, τότε το καλλιτεχνικό μέρος πέφτει συνεπώς η συνολική βαθμολογία θα είναι μέτρια.



Περνάει το άλλο το μποτοξάκι που έχει σούπερ μουτράκι, γλυκό και τραγανό, αλλά μου έχει λίγο σκεμπεδάκι(αν και με το σκεμπεδάκι έχω ένα φετίχ); Η συνολική πάλι μέτρια.

Έτσι λοιπόν το παίζω πράγματι Κωστάλας και αξιολογώ τα τριγύρω, μιας κι εμένα μ'αξιολογούν άλλοι :)




Νομίζω πάντως, ότι για φέτος το χρυσό μετάλλιο έχει καπαρωθεί από ένα μποτοξάκι που πέτυχα την Πέμπτη στην παραλία.. Τεχνικό 10, Καλλιτεχνικό 10! Με επεφημία της κριτικής επιτροπής παρακαλώ !!!

ΥΓ: Αν υπάρχει απορία ακόμα, ΝΑΙ, έχω λυσσομανήσει αγρίως.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι