Τράπεζα Πειραιώς και Twitter



Μπορεί να πέρασα μεγάλο άγχος πέρσι τέτοιες μέρες περίπου με την Πειραιώς με τρελή αναμονή γύρω στο τρίμηνο τελικά για να επιστραφούν τα χρήματα, αλλά πρέπει να τους αναγνωρίσω πως σε θέματα τεχνολογίας είναι πολύ μπροστά.

Χθες χρειάστηκε να μπω στην ηλεκτρονική υπηρεσία Winbank της Τράπεζας Πειραιώς και ανακάλυψα πως είχαν κάνει αναβάθμιση στη σελίδα τους. Πλέον είναι προσβάσιμη μέχρι και από i-phone (για τους εντελώς πορωμένους). Αλλά δεν ήταν αυτό που μου προκάλεσε την έκπληξη.

Κάνοντας κανονικά log-in, στο τρίτο κλικ, και συγκεκριμένα όταν προσπαθούσα να αντλήσω πληροφορίες από το σύστημά τους για τον λογαριασμό μου πχ. με πετούσε εκτός συστήματος και πάλι στην αρχική σελίδα για log-in. Εκεί ήταν που παρατήρησα το κουμπάκι για να κάνω follow στο twitter. Όπως και αντίστοιχο κομβίον για τον λογαριασμό τους στο youtube.

Τους έκανα λοιπόν follow και εξέθεσα το πρόβλημα. Μέσα σε 3 λεπτά, είχαν απαντήσει και το είχαν λύσει κιόλας!

Βέβαια, λογικό είναι πως όταν με το καλό αποκτήσουν πολλούς followers ή όταν θα τελειώσει η αναβάθμιση των συστημάτων τους, να μην απαντούν τόσο γρήγορα, αλλά κανείς δεν ξέρει. Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι απολαμβάνω πλήρως όλες τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τη συγκεκριμένη τράπεζα και πως χαίρομαι που προσπαθούν να κάνουν τις συναλλαγές μαζί τους πιο εύκολες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο Δρόμος (2005)

Το νησί μου

Άνομοι